0
0

افزایش سرعت ایندکس

افزایش سرعت ایندکس

افزایش سرعت ایندکس

هر وب مستری که حتی کمی با مباحث مربوط به سئو آشنایی داشته باشد، یکی از مهمترین بخش های آن را ایندکس بهتر مطالب و در نتیجه قرار گرفتن در صدر جستجوها می داند.ممکن است یک مطلب در خصوص یک کلمه کلیدی توسط چند وب سایت منتشر شود، اما این ایندکس مطالب است که تمایز آن ها را مشخص می نماید.در ادامه به بررسی روش هایی که به ایندکس بهتر مطالب کمک می کنند خواهیم پرداخت.


چگونه ایندکس مطالب را به بهترین وجه ممکن انجام دهیم؟

به عنوان اولین اقدام حتما وب سایت خود را در بخش وبمستر گوگل و بینگ ثبت کنید. وبمستر گوگل امکانات فوق العاده ای را در زمینه سئو سایت به شما ارائه می کند.اگر که هنوز با نحوه کردن با آن آشنایی ندارید، در روزهای آتی طی چندین مطلب نحوه کار کردن با قسمت های مختلف آن را نیز برای شما قرار خواهیم داد.

در ادامه به ذکر فعالیت ها و بایدها و نبایدهایی که به ایندکس هرچه بهتر مطالب وبسایت شما کمک خواهند کرد می پردازیم.

تنها به صفحه اصلی لینک ندهید

برخی از افراد در لینک دهی به مطالب خود فقط صفحه اصلی را هدف قرار می دهند، غافل از اینکه این کار در دراز مدت ممکن است امتیاز منفی نیز برای آن ها دربر داشته باشد.

پس لینک دهی به صفحه اصلی را تنها یک بار در هر مطلب انجام دهید و حتما به صفحات داخلی و مطالب و دسته های آن ها نیز لینک بدهید تا ایندکس وب سایت به بهترین وجه ممکن صورت بگیرد.توجه داشته باشید که نباید در این کار زیاده روی صورت بگیرد، چون در این صورت باز هم امتیازی منفی در عوض امتیاز مثبت توسط گوگل برای شما در نظر گرفته خواهد شد.در یک مطلب ۳۰۰ کلمه ای، درج ۳ یا ۴ لینک کافی به نظر می رسد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://bookseo.ir/?p=1096
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علی رضا علی زاده
مطالب بیشتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها